Bloggeri analfabeti

Navigand prin blogosfera, zi de zi dau de fel de fel de bloggeri analfabeti si tot felul de bloguri. Unele sunt cu adevarat interesante, unele banale…dar altele nespus de proaste. Sunt bloggeri sau cel putin asa se cred si ei nu stiu sa lege doua cuvine corect. Sunt analfabeti, nu au o tangenta cu romana si iti dau impresia ca scoala generala a fost in zadar…ce sa mai spun de liceu. Aici nu fac referire la greselile mici, pentru ca si eu am avut 2-3 dar din graba si neatentie.

Acum am si eu o intrebare: „De ce va faceti fratilor blog daca sunteti agramati?”

Si acum e posibil sa vina raspunsuri gen: „Frate blog imi fac pentru mine sa-mi tin amintirile in el” ok am inteles dar ce ti-a facut tie limba romana sa o spurci si sa iti bati joc de ea?

sau

„Ma cine e si copilu asta de se crede destept asa?”-nu ma cred nimeni si nimic, dar daca pot sa-ti remarc alfabetismul de ce sa nu o fac? Teoretic e o tara libera!

Deci ganditi-va de 3 ori inainte sa va faceti blog.

Minoru’

Aprilie 14, 2010. Uncategorized.

Lasă un comentariu

Be the first to comment!

Lasă un răspuns

Trackback URI

