Am revenit cu un post scurt

Acest post nu are un mesaj precis si exact:), in fac doar ca sa zic ca am scris si eu pe blog. Un cititor mi-a lasat comm si am primit pe e-mail si m-a facut sa scriu.

Povesti:

Despre sarbatorile pascale nu prea am multe de spus in afara de faptul ca zilele acelea am incercat sa fiu mai bun cu mine si cu cei din jurul meu. In zilele alea toata lumea parca iti zambeste si totul pare verde(ma refer la Miercurea Mare, Joia Mare, Vinerea Mare..), dar ceva mai diferit este sambata seara cand toata lumea parca prinde drag de Biserica si se inghesuie toata lumea sa ia Paste si Lumina Sfanta. NU AM NIMIC este complet normal dar e ceva incredibil cum toate babele care merg in baston se imping si zbiara de parca au 30 de ani nu 70. Va pop si Paste Fericit! si Hriston a-Nviat!

Minoru’

Aprilie 8, 2010. Etichete: , , , . Uncategorized.

Lasă un comentariu

Be the first to comment!

Lasă un răspuns

Trackback URI

