ToDay..

Azi..o zi foarte obositoare in care am alergat ca un caine si am muncit ca un cal(ce comparatie 🙂 ) asa…m-a mancat udeva domne..sa ma inscriu la scoala la tot felul de proiecte inutile si neplatite, am ajuns sa raman dupa ore la scoala eu care plecam cu 1-2 ore inainte de program. Asa ca imi cer scuze pentru ca o sa postez doar 1-2 subiecte pe zi pentru ca nu prea am timp si sunt foarte obosit si nu prea am inspiratie din aceasta cauza. Popz

Minoru’

Martie 25, 2010. Etichete: , , , . Uncategorized.

One Comment

  1. Sim replied:

    sa mori tu ma:))))

Lasă un răspuns

Trackback URI

