Reteaua vietii

Azi reteaua de telefonie Vodafone n-a mers de nicio culoare…nu stiu de ce dar azi aveam foarte mult nevoie de telefon si culmea nu mergea…sunt unele zile in care pur si simplu e inutil si unele zile in care am impresia ca viata mea n-are rost daca nu pot vorbii la telefon…dar nu asta era important. Important e ca atunci cand ai mai mare nevoie de ceva nu merge sau e sticat sau p*m oricare din astea si cu ceva timp in urma sustineam ca cine are Cosmote are cartela saracului(ca era o cartela cu foarte multe minute cu 4-5 euro sau ceva de genu..daca gresesc corectati-ma), dar azi imi doream sa am si eu o cartela a saracului. Deci Vodafone<Cosmote (momentan)

Minoru’

Martie 24, 2010. Uncategorized.

One Comment

  1. minora replied:

    nici mie nu mi-a mersX(

Lasă un răspuns

Trackback URI

